tiistai 24. tammikuuta 2012

Alkuviikon tunnelmia

Jännä juttu, sunnuntaina olin aivan varma, että jatkan GFG:tä sen 21 päivää ja vielä sen jälkeenkin soveltaen. Eilen olin yhtä varma, että lopetan koko p*skan ja käyn ostamassa mutakakun ja vaniljajäätelöä ja syön ne kokonaan yksin. Teki ihan älyttömästi mieli kaikkea, suunnittelin päässäni listaa siitä, mitä kaikkea syön, kun tämä kidutus loppuu, pureskelin lasten xylitolpurkkapussin tyhjäksi, ostin puoli litraa pepsimaxia kaappiin (mutta en vielä toistaiseksi ole juonut sitä), kiukuttelin ja räyhäsin. Ihan älytöntä touhua. En tiedä mistä se johtui, mutta onneksi pysyin tiukkana, sillä tänä aamuna oli taas todellinen voittajafiilis. Muutenkin tämä päivä on mennyt hyvin, iltapäivällä tuli taas se vanha tuttu "haluan-hiilareita"-tunne, mutta siitäkin selvittiin.

Irtiotto sokerista ja leivästä ja kaiken turhan mussuttamisesta tekee mulle kuitenkin pelkästään hyvää. Jospa sitä tämän jälkeen osaisi nauttia tavallisesta ruuasta, syödä herkkuja vain herkkupäivänä, juoda vettä samaan malliin kuin tämän haasteen aikana ja kiinnittää jatkossakin huomiota riittävään proteiinin saantiin. Huomasin, että olen syönyt aivan liian vähän proteiinia, ei siis mikään ihme, että olen näin löysä kuin olen. Lihasmassaa on varmasti tosi vähän, rasvaa sitäkin enemmän. Mutta tästä on suunta vain ylöspäin! :)

Tein tänään viikon ensimmäisen lihaskuntotreenin, pyrin siihen, että tekisin sen joka toinen päivä.

Ai niin, kun edellisessä postauksessa kirjoitin, että olen noudattanut GFG-dieettiä tarkasti, niin eihän se pidäkään paikkaansa: ensinnäkään en ole ostanut palautusjuomajauhetta enkä käytä myöskään rasvanpolttaja- tai vihreä tee-kapseleita. Tuo palautusjuoma on kyllä harkinnassa, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi.

Nyt nautiskelemaan illan viimeinen ateria: 250g maitorahkaa, omenasosetta ja kanelia. Jospa nämä jenkkakahvat pikkuhiljaa alkaisivat sulaa. :)

                                       (http://weheartit.com/entry/21510640)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti