maanantai 21. toukokuuta 2012

Ei enää ikinä...

Olin lauantai-yönä todella onnellinen siitä, että mulla on mies ja lapset kotona, eikä kamalasti kavereitakaan, jotka "pakottaisivat" baariin. Mä en jaksaisi käydä baareissa viikottain/kuukausittain, tuntuu, että kerran kolmessa vuodessakin on liian usein. :D Ilta oli kuitenkin todella onnistunut, hyvää seuraa, herkullista ruokaa ja singstar! Baarin olisi voinut jättää väliin. Sunnuntai oli mielestäni kohtuuttoman krapulantäyteinen juomaani alkoholimäärään nähden. :/ Mies oli ihana ja vietti melkein koko päivän lasten kanssa ulkona, joten mun ei tarvinnut potea kamalan huonoa omaatuntoa vetämättömästä olosta.

Tänään taas aurinko paistaa ja mieli on virkeä. Tein juuri lounaaksi fetasalaattia ja aah, taidan elää syksyyn asti erilaisilla salaateilla. Ihanaa, kun kohta saa edullisesti kotimaisia vihanneksia, nytkin tomaatit olivat tarjouksessa 1,49e/kg.

Uskaltauduin aamulla ekaa kertaa tänä vuonna t-paidassa ulos. Pitäisi varmaan vähän päivittää kesävaatevarastoa, mulla ei ole esim. shortseja ollenkaan. :O Viikonloppuna on onneksi ohjelmassa vähän shoppailua. :)

2 kommenttia:

  1. Kun on päässyt irti baareilusta, niin ei sitä jotenkin kaipaa yhtään. Ainakaan sitä alkoholia joka noihin iltoihin usein kuuluu. Itsekin olen nyt tämän vuoden puolella juonut kaks lonkeroa, minikuoharin (2dl) ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Ei yhtäkään hukkaan heitettyä päivää krapulan takia, eikä rahan tuhlaamista alkoholiin. Voihan sitä alkoo tietty joskus ottaa, mut nyt ainakin tuntuu sille, että näin vois jatkua pidempäänkin! :)

    VastaaPoista