keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Astetta parempi päivä

Herkuttelun suhteen tämä päivä meni ihan ok, äsken join pienen lasillisen colaa, mutta muuten en mussuttanut ylimääräisiä. Itseasiassa mun piti olla iltapäivästä alkuiltaan syömättä erään tutkimuksen takia, ja koska aamuisin ei ruoka oikein maistu, olin illalla lääkäristä tullessani aivan nälkäkuoleman partaalla. Söin pari leipää pahimpaan nälkään ja menin nukuttamaan lapset. Äsken sitten tein suuren kulhollisen kanasalaattia, ja söin mahan täyteen (ja join sen colan).

Liikunta jäi harmikseni välistä, tarkoitus oli kävellä lääkäriin ja takaisin, mutta tuli liian kiire. No, huomenna lenkille! :)

3 kommenttia:

  1. terve taas..
    samaa rataa täälläkin, toisena päivänä paremmin toisena huonommin, tää joulun aika nyt on tietty tosi vaikeeta kun on piparit ja tortut sun muut herkut, mut mun mielestä jos suunta on koko ajan alas niin se on jo positiivista...

    oon kattonut noita sun crossailuaikoja et aika kauan jaksat mennä.. ite en kyl jaksa noin kauaa.. katokko sää telkkaria samalla, teekkö spurtteja tms? pitäs itekin jaksaa tota liikuntaa lisätä..mälsää! :)

    hyvää joulun odotusta!

    VastaaPoista
  2. Moikka kukkakeiju! Katselen telkkaria samalla, tai siis tietokoneelta ohjelmia mm. ruutu.fi:stä ja katsomosta. En tee spurtteja, vaan ihan tasaisella vauhdilla (n. 19km/h) ja samalla vastuksella alusta loppuun. Pitäisi kokeilla vähän vaihtelevampaa ohjelmaa, mutta olen jumiutunut tuohon. Mulla on tosiaan sellainen takavetoinen crosstrainer (tunturi cf 35), jossa liikerata muistuttaa lähinnä hiihtoa. Ennen tuota crossaria mulla oli joku energeticsin crossari, jossa oli huomattavasti jyrkempi liikerata, enkä varmasti olisi sillä jaksanut pitkiä aikoja crossata, mutta toisaalta se oli ehkä tehokkaampi? Eli varmasti lyhyempikin aika riittää, mä vaan aina innostun katselemaan jotain sarjaa ja ajattelen, että jos nyt samalla vaivalla vielä 10 minuuttia. :D

    VastaaPoista
  3. Niin ja hyvää joulunodotusta sullekin! :)

    VastaaPoista