keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

Se toimii!

Jes jes jes! Olen tosiaan pysynyt terveenä jo useamman viikon. :) Ympärillä pärskitään, mutta ekaa kertaa moneen kuukauteen itse en ole saanut kiertäviä tauteja. No, koputan tässä puuta ihan vimmatusti...

Olen jopa päässyt lenkeille. 10 km ei vielä sujunut täysin kokonaan juosten, tai varmaan olisi sujunut, mutta en uskaltanut. Kahvakuulatunneillakin olen käynyt. Ihanaa kun pääsee liikkumaan! :)

Olen yrittänyt syödä mahdollisimman terveellisesti. Aamupalaksi laitan illalla jääkaappiin tekeytymään kreikkalaista luonnonjogurttia ja kaurahiutaleita (+joskus maustamatonta heraa), aamulla siihen päälle kasa pähkinöitä rouhittuna ja loraus mehukeittoa. Aivan mahtava aamupala! Aikaisemmin en ole ottanut töihin lounasta, vaan syönyt vasta kotona (ruoan + jääkaapista valot), ja sehän on ollut tosi järkevä ratkaisu, not. Nyt olen tsempannut senkin suhteen, ja harvassa on ne päivät, ettei mulla ole kunnon lounasta mukana. Yleensä syön salaattia, jossa perusvihannesten lisäksi  broileria, fetaa, siemensekoitusta, oliiviöljyä ja jotain salaatinkastikettakin. Kyllä jaksaa työpäivän tuolla. :)

Viljoista välttelen edelleen muita paitsi kauraa, tai en kyllä tiedä, lasketaanko esim. tattari viljaksi. Joka tapauksessa, tattaripasta on hyvää, ja sillä korvaan vehnäpastan. En silti totaalikieltäydy mistään.

Purkista nappaan probiootteja, d-vitskua, sinkkiä, C-vitamiinia ja magnesiumia. Pullosta kalaöljyä ja pussista opti-MSM:ää.

Tästä on hyvä jatkaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti