sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Uutta motivaatiota

Ulkona paistaa pitkästä aikaa aurinko - jee! Vanhenin tuossa vähän aikaa sitten ja sain siskoltani lahjaksi ripsien pidennykset/rakenneripset/mitkä ne nyt virallisesti ovatkaan. Tai oikeastaan sain lahjakortin, jolla voin käydä laitattamassa räpsyttimet. Olen menossa kesäkuun alussa eräisiin häihin ja muutenkin haluaisin laitattaa ripset kesän kynnyksellä, joten ajattelin varata ajan toukokuun loppuun. Mutta ehtona on, että olen siihen asti "ruodussa" syömisten suhteen ja liikun väh. viisi kertaa viikossa. Ripset ovat sitten tavallaan palkintona. :) Käydään siskon kanssa samana päivänä vähän vaateostoksillakin, odotan sitä jo niiiiin kovasti! Ihanaa saada luksusaikaa ihan itselle. :) Mä en ole ikinä oikein innostunut hiusten pidennyksistä tai rakennekynsistä, mutta ripset olen halunnut jo kauan. Oijoijoi, kohta saan ne!

Huomisesta alkaen toukokuun loppuun aion laittaa kaikki syömiseni Kiloklubiin, joka päivä, sekä julkaista ruokapäiväkirjat täällä blogissa. Olen muutamana päivänä sitä testaillutkin, ja kyseinen ohjelma vaikuttaa todella lupaavalta, oivalta apuvälineeltä kun haluaa oppia syömään riittävästi kasviksia, kuituja, proteiinia, hyvää rasvaa ja maltilla herkkuja. Saas nähdä, minkä värisiä palleroita huomenna näkyy! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti