perjantai 18. marraskuuta 2011

Ensimmäisellä etapilla

Vähän pelonsekaisin tuntein nousin aamulla vaa'alle. Näyttöön ilmestyi teksti lo (low). Olisipa ollut kiva, kun tuo sana olisi viitannut painooni, mutta paristothan ne olivat lopussa. Kuitenkin kun yritin tarpeeksi monta kertaa, suostui vaaka ilmoittamaan tämän ensimmäisen punnituspäivän lukemankin, joka oli 57,8 kg! Toivottavasti vähissä oleva paristo ei voi vaikuttaa lukemaan, ainakin tällä hetkellä olen siinä uskossa, että olen saanut jo kilon pudotettua ja ensimmäisen tavoitteen saavutettua. Nyt kun vain jatkuisi samaan malliin, niin enkähän mä sen viisi kiloa saisi pois jouluun mennessä. Luottamus ja tsemppi ainakin on kova! :)

Pitääkin muistaa mitata mittanauhallakin vatsa, lantio ja reidet ja kirjata tulokset ylös, niihin voi luottaa paremmin kuin vaakaan.

Hoikempi minä, here I come!

                                                      (http://weheartit.com/entry/17379455)

2 kommenttia:

  1. moi
    ihan kiva kun perustit tän blogin erikseen, voi tulla sit aina fiilisteleen tänne jos siltä tuntuu:)
    itellä kans tavote nyt pari kiloo jouluun mennessä!! mut tosiaan, mittanauhan lukemat ne sit tärkeempiä on, mulle ainakin ihan sama toisaalta mitä vaaka näyttää ja mitat pienenee tasaseen tahtiin :)

    VastaaPoista
  2. Moikka kukkakeiju! Ihanaa saada eka kommentti tähän blogiin! :D Mä sain nyt viimeinkin aikaiseksi ottaa muutaman mitan, ne "pahimmat", toivottavasti alkaa pian näkyä niissäkin pienenemistä. :)

    VastaaPoista