tiistai 6. joulukuuta 2011

Oijoijoi

Paljonkos mun piti tämän viikon lopussa painaakaan? 55,6? Voi olla, että tulee taas varsin treenintäyteinen ja vähäruokainen torstai. :D Ei vaan, mutta kieltämättä vieraiden läsnäollessa laihduttaminen on aika hankalaa. Etenkin kun en halua tehdä siitä mitään numeroa. On tullut syötyä hyvin, mutta homma ei ole kuitenkaan lähtenyt täysin lapasesta herkkujen suhteen. Keskiviikkona kun vieraat lähtevät, mä aion kuntoilla. Mikäli maltan, olen nimittäin innostunut askartelusta ja käsitöistä nyt joulun alla, ja käyttäisin mielelläni kaiken mahdollisen ajan askarrellen koruja ja kortteja. Crosstrainer ei ole oikein vahvoilla siinä kisassa. :D Mutta käsitöissä on se hyvä puoli, että niihin uppoutuu niin täysin, ettei mikään napostelu käy mielessäkään.

En ole sitä coretreeniäkään jaksanut tehdä, mutta panostan siihenkin loppuviikosta. Joka tapauksessa, vaikka en olekaan hirveästi miettinyt syömisiäni parin viime päivän aikana, on ollut jännä huomata, ettei mun oikein tee mieli syödä holtittomasti herkkuja. Oikeastaan mun ei tee mieli herkkuja lainkaan. Tai ehkä ihan vähän, välillä, mutta suurimman osan ajasta on ihan voittajaolo, kun pystyy olemaan syömättä pöydässä olevaa suklaakonvehtikippoa tyhjäksi. Hyvä minä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti