lauantai 31. joulukuuta 2011

Viimeinen päivä yhdessä...

... sillä huomenna karkkien ja minun tieni eroavat. Vuodeksi. Tavallaan odotan innolla, sillä tiedän, että kun pari viikkoa jaksaa olla ilman, pääsee siitä koukusta irti. Ei tee enää edes mieli. Olen kuullut kolmelta ihmiseltä olevani pahin heidän tuntemansa sokerihiiri. Aika kyseenalainen kunnia... :/

Helppoa siitä ei tule, mutta siinä se juju piileekin, itsensä haastamisessa. (Ja Akun :D)

                                                                      (http://weheartit.com/entry/20177103)


En kuitenkaan halua tehdä tästä itselleni ainakaan tässä vaiheessa liian hankalaa, joten kieltolistalle kuuluvat ainoastaan karkit (sis. suklaan). Silti yritän samalla tuskalla karsia sokerisia juttuja muutenkin, ja korvata niitä mahdollisuuksien mukaan hedelmillä ja marjoilla.

                                                        (http://weheartit.com/entry/20276152)


Ensi viikko tulee olemaan vaikea, mutta sitten helpottaa.


                                                                     (http://weheartit.com/entry/20274520)


Lähteekö kukaan muu viettämään karkitonta vuotta 2012?

4 kommenttia:

  1. Kiva, että on joku tsemppaamassa tässä haasteessa. En minäkään tästä turhan vaikeaa tahdo tehdä, mutta en saa korvata kiellettyjä karkkeja muilla herkuilla. Eniten pelkään, että syön vahingossa tarjotun karkin, kun en muista kieltoa :/

    VastaaPoista
  2. Tuota minäkin vähän pelkään, että syön jonkun tarjoaman karkin ja muistan vasta sitten koko lakon... Niin on nimittäin käynyt joka kerta kun olen ollut karkkilakossa! :D Mutta tosiaan ihanaa kun ei tarvitse ainoa lakkoilija ja tsempata yksinään! :)

    VastaaPoista
  3. Mut miten hei toi kieltäytyminen karkeista ylipäänsä?
    Mulla on muutama työkaveri, jotka tuo tullessaan sitten suklaakohvedin tai jotain. Niit pitää alkaa jemmaa johki ja salaa heitellä sit roskiin :)

    Mä en lupaa olla täysin syömättä karkkia, mutta lupaan vähentää roimasti!

    VastaaPoista
  4. Kyllä mä meinaan sanoa kaikille karkin tyrkyttäjille, että olen (taas kerran) karkkilakossa, eiköhän ne ymmärrä. :)

    Vähentäminenkin on tosi hyvä juttu, kohtuus kaikessa. :)

    VastaaPoista